Budowanie marki osobistej w XXI wieku

Kluczem do różnicowania się od konkurencji jest budowanie na osobistą markę . Dlatego każdy przedsiębiorca powinien budować się osobistą markę : Korzyści z budowy do osobistej marki : Zbuduj swój fundament. Wybierz grupę docelową. Stwórz nieodpartą ofertę. Zoptymalizuj swoją osobistą stronę internetową. Mieć strategię treści.

rozwijaj markę wokół twojego imienia lub kariery coachingu. Używasz tego znaku, aby wyrazić i przekazać swoje umiejętności, osobowość.

Wszyscy możemy być marką i kultywować naszą moc, aby się wyróżniać i być wyjątkowym. To przyciąga ludzi do naszych produktów, naszych usług, a nawet po prostu naszego przesłania. Twoja Branding powinna dotyczyć tego, kim jesteś i co masz do zaoferowania.

Budowanie marki wymaga czasu i wysiłku, ale warto. To coś, czego nikt nie może ci odebrać i może podążać za tobą przez całą karierę. Jest to wymóg przywództwa, który pozwala ludziom wiedzieć, kim jesteś i co reprezentujesz.

Nie tylko dla celebrytów

Branding są dla wszystkich, nie tylko dla celebrytów lub przedsiębiorców, którzy posiadają własne firmy. Mogą to być tajne sosy, dzięki którym wyróżniasz się w stosie CV. Jeśli nie rozwiniesz własnej marki osobistej, inni zrobią to za Ciebie. Rozwój osobistej marki to proaktywny sposób kontrolowania rozwoju kariery i tego, jak postrzegasz się na rynku. W pobliżuSilna osobista marka wpływa na twoją zdolność do znalezienia odpowiedniej pracy lub promocji i zwiększa twoją zdolność przyciągania talentów i kapitału.

Znalezienie Twojej marki

Zidentyfikuj swoje mocne strony i to, co czyni cię wyjątkowym. Pomyśl o cechach i mocnych stronach swojej kariery. Jeśli utkniesz, pomyśl o jednym obszarze, w którym wszyscy mówią, że się wyróżniasz. Jeśli nadal utkniesz, poproś innych, aby uczciwie ocenili, co myślą, kiedy myślą o tobie.Zidentyfikuj emocjonalny urok swoich istotnych cech osobowości. Może to być tak proste, jak powiedzenie, że masz szalone poczucie humoru lub że jesteś obsesyjnie zorganizowany. Zastanów się, dlaczego ludzie przyciągają Twoją markę.Po zidentyfikowaniu swojej wyjątkowości i mocnych stron udoskonal je i weź na siebie ich własność. Dowiedz się wszystkiego, co możesz i zostań ekspertem w tej dziedzinie. Nigdy nie możesz przestać się uczyć. Czytaj, przyswajaj i ucz.

Budowanie platformy do udostępniania

Zbuduj stronę internetową, aby stworzyć wirtualną platformę. Twoja witryna powinna być Twoim imieniem lub odmianą. Będziesz także potrzebować kont w mediach społecznościowych, które reprezentują Twoją markę i dzielą się głosem.Podziel się swoją wiedzą, pomagając innym za pośrednictwem filmów, mediów społecznościowych i pisząc zarówno online, jak i offline. W tym miejscu udowodnisz, że znasz swoje rzeczy i zyskasz dzięki temu ekspozycję.Opisz siebie w sposób, który podkreśla, kim jesteś i dlaczego ludzie lubią z tobą pracować. Zidentyfikuj swoją specjalizację. Wyjaśnij, co robisz i co ludzie chcą, abyś dla nich zrobił.Udostępniając informacje, znajdź swój własny styl. Nie musisz robić tego, co robią wszyscy inni. W rzeczywistości podążanie za tłumem utrudni wyróżnienie Twojej marki wśród innych. Użyj swojego stylu i wyjątkowości, aby przyciągnąć pożądane miejsca pracy i klientów. Utwórz nowy zestaw śladów dla innych.

Ustalajac priorytety

Ważne jest, aby mieć jasny obraz swoich osobistych i zawodowych celów, zarówno krótkoterminowych, jak i długoterminowych. Pomoże Ci to zidentyfikować najważniejsze rzeczy, na które możesz spędzić czas i mieć coś, z czym możesz dopasować nowe projekty. Wykorzystaj swoje wartości i priorytety jako kompas, który poprowadzi Cię w działaniu i podejmowaniu decyzji. Dzięki temu będziesz na bieżąco. Artykuł Spis treści Przejdź do sekcji

Pytania w modelu GROW

Obecna rzeczywistość Ten krok w modelu GROW pomaga tobie i pracownikowi uświadomić sobie bieżącą sytuację – na przykład, kontekst i skalę sytuacji.

Najważniejsze jest, aby zadawać pytania powoli i powoli. To nie jest szybkie przesłuchanie.

Pozwól pracownikowi przemyśleć pytanie i zastanowić się nad odpowiedziami. Używaj umiejętności aktywnego słuchania , ponieważ nie jest to czas, aby przejść do generowania rozwiązań lub podzielić się własnymi opiniami.

Poniższe 20 pytań ma na celu wyjaśnienie obecnej rzeczywistości:

Co się teraz dzieje (co, kto, kiedy i jak często)? Jaki jest tego efekt? Czy zrobiłeś już jakieś kroki w kierunku swojego celu? Jak opisałbyś to, co zrobiłeś? Gdzie jesteś teraz w związku ze swoim celem? W skali od jednego do dziesięciu, gdzie jesteś? Co do tej pory przyczyniło się do Twojego sukcesu? Jakie postępy poczyniłeś do tej pory? Co teraz działa dobrze? Co jest od ciebie wymagane? Dlaczego jeszcze nie osiągnąłeś tego celu? Jak myślisz, co Cię powstrzymuje? Jak myślisz, co się naprawdę działo? Czy znasz innych ludzi, którzy osiągnęli ten cel? Czego nauczyłeś się od _? Czego już próbowałeś? Jak mogłeś to odwrócić? Co możesz tym razem zrobić lepiej? Gdybyś zapytał , co by o tobie powiedzieli? W skali od jednego do dziesięciu, jak poważna / poważna / pilna jest sytuacja? Gdyby ktoś ci powiedział / zrobił to, co byś pomyślał / poczuł / zrobił? Opcje Gdy oboje dobrze zrozumiecie sytuację, rozmowa coachingowa dotyczy tego, co pracownik może zrobić, aby osiągnąć swój cel- więcej przeczytaj na business blog.

Te 20 pytań ma na celu pomóc pracownikowi zbadać opcje i / lub wygenerować rozwiązania: Jakie masz opcje? Jak myślisz, co musisz zrobić dalej? Jaki może być twój pierwszy krok? Jak myślisz, co musisz zrobić, aby uzyskać lepszy wynik (lub bliżej celu)? Co jeszcze możesz zrobić? Kto jeszcze może pomóc? Co by się stało, gdybyś nic nie zrobił? Co już dla ciebie zadziałało? Jak możesz zrobić więcej? Co by się stało, gdybyś to zrobił? Jaka jest dla ciebie najtrudniejsza / najtrudniejsza część? Jakiej rady udzieliłbyś temu przyjacielowi? Co byś zyskał / stracił, robiąc / mówiąc to? Jeśli ktoś ci to powiedział / powiedział, co według ciebie by się stało? Co jest najlepsze / najgorsze w tej opcji? Którą opcję czujesz gotową do działania? Jak poradziłeś sobie z tą / podobną sytuacją wcześniej? Co możesz zrobić inaczej? Kogo znasz, kto spotkał się z podobną sytuacją? Jeśli cokolwiek byłoby możliwe, co byś zrobił? Co jeszcze?

Will lub Way Forward To ostatni krok w coachingowym modelu GROW. Na tym etapie trener sprawdza zaangażowanie i pomaga pracownikowi ustalić jasny plan działania na kolejne kroki.

Oto 20 pytań, które pomogą zbadać i osiągnąć zaangażowanie: Jak sobie z tym poradzisz? Jak myślisz, co musisz teraz zrobić? Powiedz mi, jak to zrobisz. Skąd będziesz wiedzieć, kiedy to zrobisz? Czy możesz coś jeszcze zrobić? Jakie jest prawdopodobieństwo powodzenia twojego planu w skali od jednego do dziesięciu? Co trzeba zrobić, żeby było dziesięć? Jakie przeszkody stoją na drodze do sukcesu? Jakich blokad drogowych oczekujesz lub potrzebujesz planowania? Jakie zasoby mogą ci pomóc? Czy czegoś brakuje? Co zrobisz teraz jeden mały krok? Kiedy zaczniesz? Skąd będziesz wiedzieć, że odniosłeś sukces? Jakiego wsparcia potrzebujesz, aby to zrobić? Co się stanie (lub jaki będzie koszt), że NIE zrobisz tego? Czego potrzebujesz ode mnie / innych, aby pomóc Ci to osiągnąć? Jakie trzy działania możesz podjąć, które miałyby sens w tym tygodniu? W jakim stopniu jesteś zaangażowany / zmotywowany w skali od jednego do dziesięciu? Co trzeba zrobić, żeby było dziesięć?

Dolna linia Rozmowa trenerska prawie nigdy nie odbywa się w ładnej, schludnej, czteroetapowej ścieżce. Jednak arsenał niesamowitych pytań w ramach GROW daje menedżerom pewność potrzebną do rozpoczęcia, aż stanie się naturalnym, konwersacyjnym przepływem, odpływającym w tę i z powrotem w ramach.

Create your website at WordPress.com
Rozpocznij